sobota, 22 października 2016

Wszywki odzieżowe - metki

Wstyd... 
Tylko tyle przyszło mi na myśl kiedy dzisiaj otworzyłam bloga. 
Niestety zakurzył się na maksa. 
Ale powiem szczerze - zarobiona jestem ;)
Dzieci i praca to dwie rzeczy które pochłaniają 98% mojego czasu. 
Takie życie... 
Dodatkowo (bo przecież 2% wolnego czasu to dużo), poszerzyłam działalność i oprócz sprzedaży produkuję również wszywki/ metki odzieżowe. 
Jest to swoją drogą pewna forma rękodzieła (chociaż dużą część pracy wykonuje maszyna) . Metki na zdjęciach które pokazuję poniżej są w 100% wykonane wg mojego projektu. 
Oczywiście wykonuję również metki na indywidualne zamówienie - chętnych nie brak. 






Wszywki do wyboru na nylonie/satynie w różnych długościach i szerokościach.

Oprócz metek pokusiłam się również o wstążki:




Gdyby wśród Was znalazł się ktoś chętny na wszywki/ tasiemki widocznie wyżej lub chciał takie ale wg swojego pomysłu/projektu wystarczy się ze mną skontaktować:

biuro@pasmanterianowaki.pl 

Odpowiadam na każdą wiadomość.
Na hasło BLOG 10% rabatu ;) 

Pozdrawiam. 
dantek 




1 komentarz: