czwartek, 17 marca 2016

Wielkanocny haft i wyniki marcowego candy.

Witajcie. 
Przepraszam, że dopiero dzisiaj ogłoszę wyniki candy. 
W zamiarze miałam zrobić to wcześniej, a wyszło jak zwykle.

Zacznę jednak od czegoś innego - Wielkanocnej serwetki.
Na kawałku lnu wyhaftowałam dwa zajączki oraz kurczaczka.
Na około serwetkę obrobiłam szydełkowym wzorkiem.


Jak na pierwszy taki twór, wyszło chyba całkiem nieźle ? ;) 
Przy okazji do zdjęcia załapał się szydełkowy króliczek, którego wykonałam w zeszłym roku a chyba go wtedy nie pokazałam na blogu.


Haft ciężko się robiło, len nie ma równych oczek, daleko całej serwetce do ideału ale jak dla mnie może być.
Wymiar serwetki w całości to ok 20 x 20 cm.


Przejdźmy teraz do ogłoszenia wyników. 
Do zabawy zgłosiło się 9 osób. 
Tym razem to generator liczb zadecydował: 


Licząc od góry pod nr 3 kryje się Anka z bloga Dziergadełka,biżutki i reszta.
Bardzo się cieszę, ponieważ widziałam na jej blogu piękne szydełkowe twory więc na pewno owocnie wykorzysta kordonek nowosolski ;) 

Bardzo proszę Cię Aniu o szybki kontakt z adresem do wysyłki na maila: dantek@buziaczek.pl tak aby nagroda dotarła do Ciebie jeszcze przed świętami ! 

Pozostałym bardzo dziękuję za udział w zabawie. 
Oczywiście za jakiś czas zapewne zorganizuję kolejne candy ;) 

Tymczasem pozdrawiam i do napisania. 
dantek 




4 komentarze:

  1. Gratulacje dla Ani!
    Bardzo ładna serwetka. Już od jakiegoś czasu mam apetyt na taką serwetką z połączeniem koronki szydełkowej.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) jest bardzo delikatna i urocza. Zajączek również śliczny, pasuje do każdego wystroju

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z wygranej :) Chętnie przekonam się jak się szydełkuje tym kordonkiem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka i zajączek fajny :)
    Dzięki za zabawę i gratuluję Ani :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń