piątek, 26 lutego 2016

Marcowe candy.

Tak jak zapowiedziałam w poprzednim poście, ten wpis jest 100 na blogu więc z tej okazji zapraszam Was do wzięcia udziału w candy.

Co można wygrać? 
Wspomniałam kiedyś, że kordonki nowosolskie średni mi pasują. Został mi ostatni kłębek takiego kordonka w kolorze turkusowym i z miłą chęcią oddam go komuś innemu. 
Do tego w paczce znajdziecie trzy szydełkowe pisanki, które wykonałam własnoręcznie. 


Zasady takie jak zwykle:
-> w komentarzu tego posta należy wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie;
-> na swoim blogu na pasku bocznym umieścić banerek z odnośnikiem do tego posta;
-> być/ zostać obserwatorem bloga; 
-> w zabawie mogą wziąć udział tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie;
-> candy trwa od dzisiaj do 13.03.16r i po tej dacie ogłoszę zwycięzcę;
-> miło mi będzie jeśli polubicie profil bloga na fb TUTAJ oraz profil Pasmanterii Nowaki TUTAJ, ale nie jest to warunek konieczny;

BANEREK:


Serdecznie zapraszam do zabawy :) 
dantek 

9 komentarzy:

  1. Kolejnych wpisów życzę i przyłączam się do zabawy :)
    Kordonków nowosolskich jeszcze nie testowałam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, na początku myślałam że candy trwa do czerwca hihi :)
    Zapisuję się oczywiście, a banerek wisi ---> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chętnie się zgłaszam do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo fajnych postów życzę :)
    Z miłą chęcią się zapisze, bo nie znam tych nici :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com
    Obserwuje jako Kamira90

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie:!
    A ja też się przyłączę do zabawy.
    Obserwuję jako Klaudia Piszczan, a banerek wisi na blogu www.robotkiklaudii.blogspot.de

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w candy.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam z przyjemnością do konkursu :) Obserwatorem zostaję, a banerek zabrałam już do siebie na http://niezchin.blogspot.com/. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na sam koniec w ostatniej chwili zgłąszam się i ja
    baner http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń