sobota, 6 lutego 2016

Kolejna serwetka...

Witajcie,
dzisiaj mam do pokazania kolejną szydełkową serwetkę.
Obiecuję że w następnym poście pokażę już coś innego ;) 

Serwetka robiona z elementów, najpierw dwa główne w środku identyczne elementy połączone ze sobą a następnie obrobione wkoło wg wzoru.
Wzór wzięłam z gazetki.


Serwetka ma wymiar 26 x 39 cm.
Robiłam ją kordonkiem Maxi, szydełkiem 1,5 mm.


Podoba mi się jej kształt, jest dość nietypowy.


Kolejny post który napiszę na blogu będzie 100 postem, może z tej okazji zorganizuję jakąś blogową zabawę ;)  Zaglądajcie. 

Tymczasem pozdrawiam i do napisania 
dantek

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam szydełkowe serwety, sama nie mam cierpliwości aby taką zrobić, więc tylko podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka i wcale nie taka mała :):)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Owale nawet z prostego wzoru wyglądają , można by rzec, bardziej dystyngowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna fajnie wygląda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń