sobota, 30 stycznia 2016

Na ostatnią chwilę...

... zdążyłam z drugim postem w styczniu ;) 
Mam takie założenie, żeby chociaż dwie prace pokazywać co miesiąc. 

Dzisiaj chcę pokazać dość pokaźnych rozmiarów serwetę 40 x 75 cm.


Kordonek poliestrowy - nowosolski. Kolor na banderoli - orzech.
 Wiem, że dużo osób chwali sobie te nici. Ja mam średnie o nich zdanie. Są dość grube i mają tak jakby taki meszek. Ich zaletą jest cena i wydajność.


Dziergałam szydełkiem 1,5 mm.


Wzór wzięłam z "Diana Robótki" nr 3/2013. 
Zdjęcie wzoru dla zainteresowanych:


Z efektu końcowego jestem średnio zadowolona. 
Serweta wyszła duża, ciężko ją było usztywnić. 
Na zdjęciu w gazetce wyglądała lepiej ;) 

Niemniej jednak pracę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie - Sepia 
(wszak kolor wygląda jak na starej fotografii? ;))


Tymczasem do napisania ;) 
Pozdrawiam, dantek.

6 komentarzy:

  1. Piękna serweta. A że inaczej wyszła niż w gazetce? Może inne nici, grubość? Jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie się podoba, piękna praca. Właśnie przeglądałam stare gazetki i zaznaczyłam ten model do wykonania.
    Powodzenia w Wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serweta, bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak wyglądała taka serweta na zdjęciu w gazetce, ale Twoja podoba mi się bardzo, Lubię takie "grube" serwety :) Użyłaś pięknego koloru, który idealnie wpasował się do naszej zabawy.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta :) kolorek też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza serwetka ślicznie wyszła, dzięki za wzorek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń