czwartek, 17 grudnia 2015

Święta tuż tuż...

Witajcie.
Święta zbliżają się coraz szybciej. 
U mnie w domu pomału pojawiają się ozdoby.
Zbyt dużo nowych nie zrobiłam w tym roku.
Serwetkę, która leży pod choinką już kiedyś pokazywałam.


Śnieżynki zrobiłam w zeszłym roku, służyły wtedy do innej dekoracji. 
Wzór wzięłam wtedy z Mollie Potrafi.


Jedną z nowości jest ta świąteczna serwetka. 
Wykonana z kordonka Maxi oraz z jakiegoś czerwonego ze złota nitką. 
Nie mam jednak banderoli by podać dokładną nazwę. 


Jakiś stroik już też jest.




Oczywiście nie jest to jedyna choinka jaką w tym roku ubiorę ;) 
Większa z lampkami i bombkami na razie czeka na swoją kolej. Żeby za szybo się nie opatrzyła ubiorę ją dopiero 2-3 dni przed Wigilią.




A Wy też już przystrajacie swoje domy? 
Bardzo lubię ten klimat. 

Pozdrawiam 
dantek 

3 komentarze:

  1. Ja też ubieram choinkę tuż przed wigilią.
    Śliczne serwetki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje już mam ale choinki jeszcze nie. Póki co udało mi się wynegocjować, że będziemy ją ubierać w niedzielę. Wolę zrobić to wcześniej :) Wydaje mi się, że wtedy jest mniej nerwowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień i biel pięknie zdobią zimowe Święta.
    U mnie w tym roku skromnie, bo zdrowie nie dopisuje.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń