poniedziałek, 30 listopada 2015

Polar w roli głównej.

Planowałam tego posta zamieścić wcześniej, ale jak zwykle trochę mi zeszło. 
Czas okropnie szybko płynie.
Jeszcze miesiąc i skończy się kolejny rok.
Nie do uwierzenia w szerszej perspektywie :)

Ostatnio mam wrażenie że więcej szyję niż dziergam, ale to też dlatego że bardzo dużo prac mam rozpoczętych a nie mogę ich skończyć bo brakuje mi włóczki. 
Jak tylko uzupełnię zapasy to skończę zaczęte projekty.

Dzisiaj jednak o polarze. 
Rok temu gdy kupiłam maszynę mama dała mi kawałek zielonego polaru.
Odleżał w sumie rok bo nie miałam na niego pomysłu. 
Dopiero teraz kiedy zrobiło się chłodno postanowiłam uszyć nową chustkę pod szyję dla córki.
Z jednej strony wspomniany zielony polar, natomiast z drugiej bawełna w jeżyki.



Całość zapinana na rzep.
W przypadku małego dziecka takie chustki o niebo lepiej się sprawdzają niż szaliki.


Ponieważ został mi jeszcze kawałek polaru postanowiłam uszyć nową poszewkę.
Z przodu bawełna w zygzaki. Z tyłu polar. 
Poszewka standardowo u mnie, wykonana na zakładkę.
Wymiar 38x38 cm.




Został mi jeszcze niewielki kawałek polaru, z czasem pewnie go do czegoś jeszcze wykorzystam.

Teraz jeszcze małe ogłoszenie.
Ponieważ do zabawy "podaj dalej" zgłosiła się tylko jedna osoba, toteż tylko do niej coś wyślę
Proszę więc o mailowy kontakt na adres dantek@buziaczek.pl

Zapraszam również do skorzystania z okazji - jutro Dzień Darmowej Dostawy. 
Składając u nas w sklepie na stronie www.pasmanterianowaki.pl zamówienie za kwotę minimalną 20 zł otrzymacie darmową wysyłkę. 

Pozdrawiam 
dantek





1 komentarz:

  1. Fajna ta chustka dla dziecka.
    ostatnio dostałam maszynę do szycia może na początek uszyję coś takiego? wydaje się proste.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń