niedziela, 15 listopada 2015

Blogowa zabawa podaj dalej.

Gdzieś na początku września zapisałam się u Beaty na blogu Leniuszkowo do zabawy "podaj dalej".
W piątek listonosz przyniósł mi przesyłkę z prezentami :)


Dostałam notesik oraz dwie koralikowe bransoletki zapakowane w ślicznie przyozdobioną torebeczkę.
Beatko bardzo Ci dziękuję.
W skrytości serca podglądając biżuteryjne cuda na blogu zamarzyłam o koralikowej bransoletce, otrzymałam aż dwie :) 

Teraz kolej na ogłoszenie zabawy na moim blogu.
Oto zasady:
1. Należy pod tym postem zostawić komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie.
2. Ze wszystkich osób wylosuję 3 dla których coś wykonam a następnie do nich wyślę.
3.Na wysyłkę mam 365 dni.
4. Osoby, które otrzymają ode mnie upominek zobowiązują się do ogłoszenia tej zabawy na swoim blogu na tych samych zasadach.
5. Zabawa dotyczy osób blogujących.

Na zgłoszenia czekam tydzień czyli do 22.11.15r. 
Po tym czasie ogłoszę zwycięzców.

Pozdrawiam
dantek

1 komentarz:

  1. Świetna zabawa :) chętnie wezmę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń