wtorek, 13 października 2015

Pojemnik na długopisy ze sznurka.

Witam.
Trochę mnie tu nie było. Mam nadzieję że wrócę już w miarę regularnie.

Dzisiaj chcę Wam pokazać pojemnik na długopisy, który wydziergałam ze sznurka.
Potrzebny mi był do mojego biuro -  magazynu.
Po za tym, pasuje mieć jakiś szydełkowy akcent w pasmanterii :))


Jest to dokładnie sznurek z którego wydziergałam kiedyś TEN koszyk. 
Jest to resztka która mi wtedy została. 


Sznurek ma 5 mm grubości, dziergałam szydełkiem 10 mm i zajęło mi to nie całą godzinę.
Czerwoną kokardkę przyszyłam, żeby troszkę ożywić pojemnik. 

Tutaj zdjęcie na miejscu docelowym:


Co do szydełka... pierwszy koszyk dziergałam z bambusowego, ten pojemniczek wydziergałam z szydełka metalowego. I muszę powiedzieć że o niebo lepiej pracuje się z tym drugim. 
Może to kwestia wyprofilowania końcówki? Nie wiem, ale do bambusowego już nie wrócę. 

Od niedawna można zamawiać w mojej pasmanterii, nie tylko na allegro ale również bezpośrednio na stronie sklepu: 

www.pasmanterianowaki.pl

Wiem, że to mała reklama, ale serdecznie zapraszam :)

Pozdrawiam. 
dantek

3 komentarze:

  1. Śliczny pojemniczek. Osobiście podoba mi się wszystko co jest zrobione/wydziergane ze sznurka. I bardzo sama bym się chciała nauczyć chyba muszę zakupić szydełko i sznur...może jednak nie mam dwóch lewych rąk ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny! Ta kokardka bardzo pasuje :) Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń