środa, 26 sierpnia 2015

Pasmanteria Nowaki.

Witam wszystkich serdecznie.
Ostatnio brakuje mi czasu na robótkowanie. Mnóstwo rzeczy wokół mnie się zmienia, a główną jest praca zawodowa. 
Do tej pory byłam typową matką polką bez żadnych zawodowych zobowiązań. Postanowiłam to zmienić, ponieważ czas ucieka a latek przybywa. 
Tak oto w ostatnim okresie powstaje internetowy sklepik z artykułami pasmanteryjnymi czyli z tym co mnie naprawdę interesuje. 
Sklepik nazywa się Pasmanteria Nowaki, nazwa wywodzi się od mojego/naszego nazwiska.
Poświęcam na to w ostatnim czasie całą swoją energię stąd ten zastój na blogu. 
Mam jednak nadzieję że za pewien czas wszystko się unormuje a ja wrócę do szydełkowania i regularnego prezentowania swoich prac na blogu oraz profilu fb. 
Na dzień dzisiejszy funkcjonuje już mój sklepik na Allegro do którego serdecznie zapraszam tutaj:


We wrześniu ruszy również osobna strona ze sklepem internetowym. Kiedy to się stanie zaproszę Was również i do tego sklepiku. 
Zanim to jednak nastąpi jeszcze dużo pracy i cierpliwości przede mną. 

Trzymajcie, proszę za mnie kciuki.



Pozdrawiam.
dantek

2 komentarze: