piątek, 17 lipca 2015

Podkładki pod kubki.

Wydawało mi się dziwne, że tyle szydełkuję a jeszcze nigdy nie zrobiłam podkładek pod kubki.
Zadanie proste, zajęło mi to może ze dwie godzinki.
Wzór krąży po internecie, resztki włóczki leżały i się prosiły. 

Efekt mojej pracy:


Nie miałam weny do zrobienia dobrych zdjęć. Z tych nie bardzo jestem zadowolona.
Lenistwo jednak wzięło górę. 


Podkładki mają średnicę ok. 10 cm. Sztuk 6.


Zrobiłam je z włóczki Red Heart Miami.Jest to 100% bawełna.
Robiłam szydełkiem 4 mm.


Włóczką jestem zachwycona, jest bardzo dobrej jakości. 
Nie rozwarstwia się i robi się nią bardzo dobrze. Jest miła w dotyku. 
Idealna na czapki, bluzki, torby. Na wszystko co robi się grubszą bawełną niż kordonkiem. 

Tutaj dla zainteresowanych wzór na podkładki pod kubki:




Na zakończenie witam nowych obserwatorów. 
Za każdy pozostawiony przez Was komentarz bardzo dziękuję.
Zachęcam do obserwowania mojego blogowego profilu na FB (patrz pasek boczny),
ponieważ w przyszłym tygodniu planuję zrobić konkurs w którym między innymi do wygrania będzie właśnie ten zestaw podkładek pod kubki, który pokazałam dzisiaj.

Tymczasem pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
dantek.


4 komentarze:

  1. Śliczne podkładeczki:) jakoś wcześniej nie spotkałam się z tą włóczką o której napisałaś, wygląda bardzo ładnie. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam to włóczkę w stacjonarnej pasmanterii, spotkałam się z nią pierwszy raz i dlatego mnie zaciekawiła. Mogą ją z czystym sercem polecić bo dzierga się nią super.

      Usuń
  2. Bardzo ładne podkładeczki :) Ostatnio również skończyłam swoje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne zrobiłam, ale jako kapturki na słoiki. :)

    OdpowiedzUsuń