czwartek, 23 lipca 2015

Konkurs na fb oraz moja wygrana.

Dzisiaj totalnie nie robótkowo.

Tak jak zapowiadałam w poprzednim wpisie, wczoraj na moim profilu na fb ruszył konkurs. 
Chciałam Was serdecznie zaprosić do wzięcia w nim udziału.

Zasady takie jak zawsze: udostępnij, polub i napisz komentarz.
Nagrodzone zostaną dwie osoby. Nagrodę należy wybrać w komentarzu. 

Wszystkie szczegóły dostępne TUTAJ.


Przy okazji chwalę się swoją wygraną.
Szczęście uśmiechnęło się do mnie na blogu 100 pomysłów! Zrób to sam.
Nagrody jak widać na zdjęciu wspaniałe.
Musiałam szybko robić zdjęcie bo Mała chciała wszystko po kolei brać do rączek i oglądać. 


Mój wzrok zaraz po otwarciu paczki padł na ten różowy moteczek. Jeszcze nie wiem co z niego będzie ale zapewne jakaś chusta lub szal.
Inne wspaniałości też się nie zmarnują. 


Jeszcze raz dziękuję za wspaniałe nagrody. 

Dzisiaj to na tyle. 
Pozdrawiam w ten upalny lipiec.
dantek




2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej.
    Na FB zapisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń