sobota, 11 lipca 2015

Guzikowa poducha.

Dzisiaj kolejny pościk. 
Miałam w głowie wizję i myślę że zrealizowałam ją w 100%.
Jak to u mnie bywa, zainspirowałam się zdjęciem z internetu, konkretnie tym:


Pomysł z guzikami spodobał mi się bardzo. 
Stwierdziłam, że spróbuję i tak oto powstała podusia.
Guzikowo-serduchowa.


Przód to biała bawełna z tyłu polar minky. W środku wypełniacz do poduszek.


W zbliżeniu guziczki wyglądają tak:


Oczywiście nie obyło się bez kontroli jakości ;) 


Mam wrażenie, że poduszka wyszła dość "paradnie". 
Jest dość elegancka i ze względu na widoczne na powyższym zdjęciu rączki, które lubią brudzić poduszka wylądowała w szafie.
Po prostu mi jej szkoda.
Może ktoś by się na nią pokusił ? :)

Poduszka ma wymiar ok. 38 x 38 cm.

Szykuje się mała zawodowa zmiana w moim życiu. 
Dodatkowo związana z włóczkami i innymi jej podobnymi.
W odpowiednim momencie wyskrobię specjalnego posta na ten temat.

Na dzisiaj tyle.
Miłego weekendu życzę.
Pozdrawiam.
dantek




1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z tymi guzikami. I jak te kwiatuszki pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń