sobota, 23 maja 2015

Z małym poślizgiem.

Dawno nie zamieszczałam wpisu o przeczytanej książce (mały poślizg).
Z prostego powodu: książkę którą czytałam ostatnio męczyłam (dosłownie) całe dwa miesiące. 
Czytałam po parę stron wieczorami i czekałam kiedy akcja się rozkręci na tyle by mnie wciągnąć. Niestety nie doczekałam się, a kiedy dobrnęłam do końca odetchnęłam z ulgą.
Całkiem nietrafiona pozycja. 
"Teraz ją widzisz" Joy Fielding.


Opis który można znaleźć w internecie:

"Trwające blisko 25 lat małżeństwo Marcy rozpada się. Po rozwodzie z mężem kobieta wyjeżdża do Irlandii, z nadzieją, że pozwoli jej to na nowo poukładać swoje życie. Dwa lata wcześniej straciła ukochaną córkę, która zginęła podczas spływu kajakowego, a że jej ciała nigdy nie odnaleziono, matka kurczowo trzyma się myśli, że Devon sfingowała swoją śmierć. Któregoś dnia widzi ją zza szyby pubu. Lecz czy to na pewno ona? Sugestywny portret zdeterminowanej kobiety, opuszczonej przez męża i rozpaczliwie potrzebującej miłości i wsparcia, która staje się celem niebezpiecznej intrygi. Czy znajdzie się ktoś, kto pomoże jej przetrwać?"


***

Wiem, że trochę nie na czasie ale chciałam Wam dzisiaj pokazać jeszcze czapkę z chustką którą zrobiłam na zamówienie jeszcze w marcu.
Poślizg z prezentacją niezły, ale taki już ten wpis jest z... poślizgiem;)


Czapka na wymiar 52 cm. Chusta wg zamówienia miała być pełna a nie ażurowa ( chociaż mi osobiście ten drugi wzór bardziej się podoba).


Kwiatuszki oraz obrąbek w ciemniejszym kolorze.


Chusta zapinana na rzep.


Zdjęcia robione na szybko, nie są zbyt dopracowane.


Włóczka, to tak przeze mnie lubiana Nako Baby Ninni Bebe. 
Szydełko z tego co pamiętam 3 mm.
Mam nadzieję że zestaw dobrze służy małej właścicielce.

Dziękuję za miłe komentarze które u mnie zostawiacie.
Pozdrawiam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz