sobota, 16 maja 2015

Szydełkowa torba.

Pierwsza szydełkowa torba, którą zrobiłam.
Zainspirowałam się zdjęciem z sieci i musiałam spróbować. 
Sesja w plenerze:


W środku podszyłam białą bawełną, tak żeby nic nie wypadło przez dziurki.


Torbę nosi się wygodnie. Jest poręczna. Idealna na okres wiosna/lato. Na zimę średnio się będzie nadawać, myślę że mogłaby przemakać na śniegu i deszczu.


Zapięcie to drewniany guziczek na pętelkę z napisem handmade (tak żeby nie było wątpliwości).


Włóczka z której zrobiłam torbę to Alize Bella Batik w odcieniach brązów i beżów. 
Jest to 100% bawełna. 
Kolor jest świetny, ale mi się źle nią dziergało, nitka się "rozchodziła" i często musiałam pruć. 
Zużyłam całe 3 motki.
Szydełko którym robiłam to, o ile dobrze pamiętam 4 mm.

Jak Wam się podoba?

Jeszcze zdjęcie z sieci dla porównania oraz wzór dla zainteresowanych:




Wpis ten zamieszczam w nawiązaniu do zabawy w Jarzębinowych Haftach.

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze. To że jesteście i zostawiacie coś po sobie dodaje mi pewności w tym moim szydełkowym świecie.

Pozdrawiam majowo. 


8 komentarzy:

  1. Świetna! Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torba. Fajne neutralne kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka :) Fajne kolory, jak dla mnie to mogłaby być trochę krótsza, ale ogólnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mi pasowała myśl żeby była właśnie dość długa i pojemna. Chciałam taką torbę do której nawrzucam drobiazgów bez problemu, a u mnie w torebce zawsze cały majdan łącznie z pieluchami :)

      Usuń
  4. Wciąż oglądam i oglądam Twoją pracę i nie mogę uwierzyć, że po prostu ot tak ją sobie "machnęłaś" :) Torba marzenie!
    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie sprawiła mi jakoś większego problemu. Może z pozoru wygląda na trudną ;) Pozdrawiam.

      Usuń