sobota, 2 maja 2015

Dzisiaj mam urodziny.

Tak, własnie 2 maja wypadają moje urodziny.
Pomiędzy Świętem Pracy a Świętem Konstytucji.
Plus taki, że zazwyczaj ten dzień jest dniem wolnym.
Było tak jeszcze w szkole i było tak w pracy (gdy pracowałam), ze względu na "długi majowy weekend".
Latka lecą i nieubłaganie zbliża się kryzys wieku średniego :)
Ale to jeszcze trochę.
Tortem się jednak nie podzielę bo wirtualnie to nie bardzo, ale pokażę moją nową zazdrostkę którą zrobiłam do łazienki.
Płytki w łazience mam biało-szare, padło więc na szarość, którą na zdjęciu kiepsko widać ale za to widać rybki.


Za oknem można zobaczyć jeszcze resztki śniegu, może nie uwierzycie ale zdjęcie robiłam po Świętach Wielkanocnych, które u nas były na biało. 


Wzór rozrysowałam sobie sama, podglądając z jakiegoś innego tak żeby rozmiarowo  pasowała do okna. 
Wymiar wyszedł ok. 55x30 cm.
Przepłukałam w wodzie i rozprasowałam, nie usztywniałam niczym. Zazdrostki wole jednak bardziej naturalne a nie nakrochmalone.
Kordonek Maxi, szydełko 1,5.

Zapraszam jeszcze przez tydzień na moje candy




Tymczasem pozdrawiam i dzisiaj świętuję.
dantek



6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Rybeńki śliczne :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego,cudownych dalszych udziergów,
    ps.udostępniłam Cię na FB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najpiękniejszego w dniu urodzin!!:) Niechaj uśmiech towarzyszy Ci każdego dnia:) Rybki wyszły ślicznie!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat. :)
    Rybki urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczności z okazji urodzin , firaneczka urocza, fajne te rybki.

    OdpowiedzUsuń