piątek, 8 maja 2015

Coś dla osłody plus mała bransoletka.

Na razie więcej oglądam inspiracji niż sama coś robię z koralików. 
Niektóre wzory są dość proste i jak tylko czas pozwoli na pewno z nich skorzystam.
Ostatnio zrobiłam prostą bransoletkę korzystając z tego wzoru (swoją drogą dużo ciekawych pomysłów jest na tym blogu).
Oto efekt mojej pracy:




Zrobiłabym więcej takich bransoletek bo wydaje mi się że w większej ilości i innej kolorystyce też ładnie będą wyglądać na ręce, ale miałam tylko jedno takie zapięcie na magnes. 

***

Ponieważ zbliża się sezon owocowy to chcę się podzielić fajnym przepisem na "placek z owocami". Tak naprawdę powinien się nazywać "placek, który zawsze wychodzi", bo jakbym go nie robiła, czy się staram czy nie, to i tak zawsze jest dobry.


Składniki:
1,5 szklanki mąki
2/3 szklanki oleju
3/4 szklanki cukru
1 opakowanie cukru waniliowego
4 jaja
2 łyżeczki proszku do pieczenia 
owoce (np. jabłka, maliny, truskawki, brzoskwinie, śliwki)

Przepis:
Żółtka ubić z cukrem i cukrem waniliowym na puszystą masę. Dodać olej, zmiksować.Dodać mąkę i proszek do pieczenia, zmiksować. Ubić białka, wmiksować je w masę. Ciasto wyłożyć na blachę, dodać na wierzch owoce,
Piec 40 min. w temp. 180 st. C.



Smacznego !

Jeszcze do jutra do północy przyjmuję zapisy na moje zielone candy o TUTAJ



Pozdrawiam.
dantek

p.s. dziękuję wszystkim za miłe komentarze oraz za życzenia urodzinowe pod ostatnim postem :)




1 komentarz:

  1. Jak na koralikowe początki bardzo dobrze zrobiona bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń