wtorek, 7 kwietnia 2015

Zielone candy.

Witam poświątecznie i zapraszam na zielone urodzinowe candy.
9 maja minie dwa lata jak prowadzę tego bloga i z tej okazji chcę kogoś obdarować.

Banerek:


Przejdźmy do nagród:

Dwa kawałki 100% bawełna o wymiarach 50x50 cm każdy. Jeden w kolorze soczystej zieleni, drugi bardziej pastelowy w białe kropeczki.

Jeden motek mięciutkiego 100% akrylu antyalergicznego z przeznaczeniem na wyroby dziecięce 
(ale nie koniecznie) w kolorze soczystej zieleni. Nawiasem mówiąc jedna z moich ulubionych włóczek, bardzo wydajna.


Szydełkowy koszyczek wykonany przeze mnie z kordonka nowosolskiego.



Dwa kawałki wstążki, każda o długości 2m w dwóch odcieniach zielonego.


Pewnie dorzucę jeszcze jakieś słodycze.

Mam nadzieję, że zrobiłam Wam smaka ? :) 

Przejdźmy wiec do zasad:

1. Należy wyrazić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem.
2. Należy być obserwatorem/ dodać do obserwowanych tego bloga.
3. Podlinkować banerek na pasku bocznym na swoim blogu.

Można również polubić mój profil na fb, nie jest to warunek koniczny, niemniej będzie mi niezmiernie miło. 

Candy trwa od dzisiaj do 9 maja, a kilka dni po tym terminie wylosuję osobę która wygra. 
Na adres do wysyłki czekam do 7 dni. 
Wysyłka TYLKO na terenie Polski.

Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia.
dantek


31 komentarzy:

  1. Ooooo jestem pierwsza?
    Zapisuję się na cukieraski.
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tak mi się zazieleniło w oczach, że zapomniałam...
      Gratulacje z okazji rocznicy. Dwa lata to szmat czasu :)

      Usuń
  2. Hurrra jestem druga ! Wszystkiego najlepszego z okazji drugiej rocznicy i oby było ich o wiele więcej. Śliczny koszyczek ;)
    Obserwuje: J.M.K. Janas
    Baner: http://aksamitne-stronice.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem trzecia. Nawet mam już kilka pomysłów.
    Obserwuję jako Katarzyna Dziura.
    Baner na blogu http://malutkie-marzenia.blogspot.com/
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to ja czwarta :) z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę wielu następnych ze wspaniałymi pomysłami!
    Banerek na http://manitowisko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co zielone, z ogromną radością zapisuję się na Twoje candy :-)
    Życzę kolejnych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się . Uwielbiam zieleń w każdym odcieniu. Baner dodany http://tesstereczka.blogspot.com/
    fb polubiony ( z chęci nie z przymusu) i zostaję u Ciebie na zawsze i będę pilnie obserwowała Twoje poczynania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy chcesz nam podarować. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział w zabawie
    dodane do obserwowanych, nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    gratulacje z powodu już drugich urodzin bloga :))
    Dołączyłam do obserwatorów, niestety nie posiadam swojego bloga.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejnych wielu udanych lat w blogowym świecie . Z chęcią zapiszę się do zabawy, ponieważ piękne cukieraski przygotowałaś a koszyczek jest niesamowity, po prostu cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja do kolejki, życzę kolejnych lat w blogowaniu,

    OdpowiedzUsuń
  14. przykro mi ale nie mam możliwości dodania się do blogów obserwujących, może że ja jestem z bloxa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej tak. Ale ze względu, że to pierwsze u mnie candy to zapraszam :)

      Usuń
  15. Z przyjemnością dołączę do zielonej zabawy:)
    Życzę kolejnych chwil radości spędzonych na blogowaniu:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj:)
    Cudowne cukieraski do wygrania, z chęcią ustawiam sie w kolejce;)
    Baner u mnie na blogu:)
    http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja z chęcią się zapisze na takie zielone cudowności. Mieszkam we Włoszech, ale mam adres w Polsce (mama :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością dołączam do zabawy i życzę kolejnych blogowych rocznic ;) Śliczny koszyczek ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zielono u Ciebie wiosennie. Gratuluje Ci kolejnej rocznicy i zapisuję się do zabawy.Obserwuję przez Bloglovin. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam, bloga nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się z wielką chęcią
    warunki spełnione
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. nie może mnie tu zabraknąć, więc wypełniam warunki i staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też!!!
    baner wisi na blogu ale nie na pasku bocznym lecz na spodzie, inaczej nie da rady :)
    Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) I zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj,
    jestem raczej świeżynką w blogowym świecie, ale Tobie gratuluję rocznicy:-)
    Zapisuję się bo tu ładnie bardzo, no i szydełko moje ukochane wszędzie:-)

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zapisuję, jeszcze zdążyłam :) Gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się zapisuję, jeszcze zdążyłam :) Gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję tych dwóch latek i życzę kolejnych!!!
    Cudna ta zieleń u Ciebie, więc z przyjemnością dołączam do grona chętnych :))
    Banerek u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń