czwartek, 9 kwietnia 2015

Pierwszy naszyjnik z koralików.

Mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli pisząc,że koraliki chodziły za mną od pewnego czasu.
Jednak dopiero gdy zobaczyłam wyzwanie Szuflady to pomyślałam: " jak nie teraz to kiedy? :)"
Tak oto powstał pierwszy koralikowy naszyjnik.


Kaboszon zakupiłam gotowy, ale bardzo podoba mi się pomysł ze stworzeniem własnego wzoru i myślę że takowe na pewno powstaną.


Wykorzystałam koraliki toho w rozmiarze 11/o oraz 15/o w trzech brązowych kolorkach.




Spodobało mi się koralikowanie i mam w głowie kolejne pomysły.

Naszyjnik oczywiście zgłaszam do wyzwania Szuflady:


Zapraszam również na trwające na blogu zielone candy.

Pozdrawiam wiosennie.
dantek


3 komentarze:

  1. Powodzenia w wyzwaniu! Fajny wiosenny naszyjnik bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Witam w szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten naszyjnik jest boski . Ponieważ umiem taki robić więc sobie zrobię . Dałaś mi pomysł . bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń