sobota, 25 kwietnia 2015

Koszyczki.

Długo zastanawiałam się co dzisiaj pokazać, ponieważ jestem trochę do tyłu i dużo rzeczy czeka do prezentacji.
W końcu padło na koszyczki, które zrobiłam jeszcze przed świętami.

Najpierw zdecydowałam się na prosty wzór, ale efekt mnie nie zachwycił.


Kombinowałam jeszcze z połączeniem kolorów, ale jakoś tak średnio mi się to podoba.


Później zrobiłam różowo-fioletowy koszyk z którego usztywnieniem miałam na początku problem.
W ostatniej próbie suszył się na abażurze z zepsutej lampy i był to strzał w dziesiątkę.



Na końcu wzięłam się za prosty i skromny moim zdaniem wzór i tak powstały cztery proste koszyczki. Każdy w innym kolorze.


Pomarańczowym.


Brązowym.


Różowym.


 I zielonym.




Ten zielony chyba poznajecie? ;) Między innymi to właśnie on jest nagrodą w candy, które trwa jeszcze do 9 maja i na które nadal zapraszam:


Kolor żółty, pomarańczowy, różowy oraz fioletowy to kordonek Maxi. 
Natomiast brązowy i zielony to poliestrowy kordonek nowosolski. 
Szydełko 1,5.

Serdecznie pozdrawiam.
dantek.







7 komentarzy:

  1. Wszystkie koszyczki są śliczne, ale ten fiołkowy na pierwszym miejscu :)
    i wzór i dobór kolorów zachwycający.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszyki ale tak jak Elżbieta-moim faworytem jest ten we fioletach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wysyp uroczych koszyczków :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci szczerze , że najbardziej podoba mi się ten ostatni, prosty , ale jaki uroczy :)
    Czy podzieliłabyś się wzorem?
    Pozdrawiam
    magdusiaa1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne koszyczki , podziwiam precyzję wykonania. :)

    OdpowiedzUsuń