czwartek, 5 marca 2015

Trzy różowe szydełkowe czapeczki.

Jeszcze w lutym zrobiłam trzy szydełkowe czapeczki dla dziewczynek.

Pierwsza, którą zrobiłam była dla mojej siostrzenicy.
Rozmiar 52 cm.


Dodałam dwa małe guziczki w kształcie kwiatuszków jako dodatek.


 Druga. którą zrobiłam była dla mojej Zuzy - rozmiar 47 cm. Łobuziara jednak nie chce jej nawet przymierzyć, ze złością ściąga ją od razu z głowy. Może jak zrobi się ciepło to jej się odmieni. Mam taką nadzieję bo inaczej czapka przeleży bezużytecznie.


I trzecią czapeczkę zrobiłam dla pięcioletniej Ani, która zażyczyła sobie jako ozdobę motylka. 
Rozmiar 54 cm, zrobiona troszkę nad wymiar.


Motylek rzuca się w oczy, ale taki był zamiar.


Czapkę z motylkiem zgłaszam do wyzwania Szuflady Przez różowe okulary.


 Ponieważ mała Ani lubi mieć kolorowo we włosach to dodatkowo zrobiłam trzy gumeczki do włosów ozdobione kwiatuszkami i perełkami.


Ania jeszcze nie odebrała swojej czapki ale mam nadzieje że jej się spodoba i  gumeczki też.


Pozdrawiam serdecznie
dantek

1 komentarz:

  1. Śliczne prace, Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń