sobota, 3 stycznia 2015

Obrus w świątecznym klimacie.

Witam w Nowym Roku!

Chociaż już styczeń to wrócę jeszcze na chwilę w świąteczne klimaty.
Zaczęłam początkiem listopada, skończyłam dosłownie na parę dni przed świętami.
To moja druga tak duża praca.


W środku jest len. Biała część to dwa motki Maxi, a złota obwódka to dwa motki YarnArt Camellia.


Obrus robiło się bardzo dobrze do momentu przejścia na złoty kordonek. Jest cieńszy a wzór to misterna koronka. Ostatnie okrążenie zajęło mi aż 2 godziny!


Obrus wyszedł o średnicy ok.105 cm.
Jest na sprzedaż. Tak się złożyło, że podczas pracy zmieniłam meble i teraz brak u mnie okrągłego stołu. Żal jednak było w połowie pruć.
Sprzedam go w cenie promocyjnej 150 zł (gdyby ktoś był zainteresowany).

Pozdrawiam cieplutko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz