niedziela, 14 grudnia 2014

Poduchy plus słodkości.

Moje poduchy zwarte i gotowe na święta:




Szycie spodobało mi się na tyle, że już planuję co znów uszyję.
Na pewno poszewki w wersji wiosennej a co jeszcze,,, hmm jak zwykle mam dużo pomysłów.

***
Jeszcze tak przed świątecznie upiekłam niedawno ciasteczka cynamonowe.
Zamieszczam przepis bo jest prosty i szybki a efekt końcowy - palce lizać.
Może komuś się przyda.

CIASTECZKA CYNAMONOWE
300 g mąki
250 g masła
150 g cukru pudru
1 szt. jaja
1 opak. cukru waniliowego
1 łyżeczka cynamonu

Sypiemy mąkę na stolnicę, dodajemy żółtko jaja, szczyptę soli. Dodajemy schłodzone masło, sypiemy oba rodzaje cukru oraz cynamon. 
Zagniatamy ciasto. Zawijamy w folię i wstawiamy do lodówki na 30 min.
Następnie rozwałkujemy na ok. 0,5 cm. Foremkami wykrawamy kształty. 


Układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. 


Pieczemy 10 min w temp. 200 st. C.
Gdy ostygną posypujemy cukrem pudrem. 
Można przechowywać od dwóch tygodni (u mnie po 2 dniach nie było po nich śladu...)


Smacznego :)

Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz