środa, 19 listopada 2014

Sznurkowy koszyczek z koronką.

Miałam dwa motki sznurka, o takiego:


i szydełko nr 10, więc wzięłam się do pracy... :)

Efekt końcowy widać na zdjęciach






Koronkę wykonałam oddzielnie i po usztywnieniu doszyłam.
Koszyczek zrobiony jest półsłupkami, pracy na 1,5h ( nie licząc koronki ). Zużyłam jeden cały motek i troszkę drugiego.

Jestem bardzo zadowolona, ponieważ to mój pierwszy koszyczek, który wykonałam.
Mam nadzieję że nie ostatni.

Pracę tę zgłaszam na wyzwanie Szuflady Bingo!


 Wybrałam:

BIAŁY-SZNUREK-KORONKA

Pozdrawiam cieplutko.



4 komentarze:

  1. Śliczny koszyk! Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszyczek, też zrobiłam podobny na wyzwanie, ale Twój ze względu na ręcznie robioną koronkę bije mój kosz na głowę. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny - uwielbiam takie wyplatane koszyczki, no a ta koronka - taka delikatna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń