wtorek, 18 listopada 2014

Mitenki w kolorze khaki.

Oto para, którą wykonałam na wzór tej którą zrobiłam dla siebie. Ta jest troszkę inna ale tylko pod tym względem że wyeliminowałam błędy które pojawiły się przy pierwszej parze. W tamtych nie chciało mi się dużo pruć ( chociaż i tak prułam ), ponieważ robiłam na zasadzie "to dla mnie i tylko na tą zimę, na następną zrobię sobie inne". Ta zasada nie jest zbyt dobra :)






Zdjęcia jakieś zamazane w prawym dolnym rogu...czyżby moje dziecko aparatem się bawiło i wypalcowało? Pewnie tak, ale lepszych zdjęć już nie będzie bo łapki powędrowały do właścicielki.

Włóczka którą użyłam to HIMALAYA Everyday. Szydełko nr 4. 
Zużyłam jeden niecały motek.
Ogólnie szybko się robi, zajęło mi to ok. 3 dni, ale pewnie gdybym miała dużo wolnego czasu to zrobiłabym je w pare godzin. 

Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz