sobota, 22 marca 2014

Obrusik z koronką.

Zawitała wiosna, słoneczko świeci a mnie dopadło nieróbstwo.
Nic mi się nie chce. 
Może to jakieś przeslilenie wiosenne. Mam nadzieje że to minie bo w planach mam dużo.

Jednak dzisiaj prezentuję skończony niedawno obrusik.


Obrus składa się z dówch materiałów - lnu i kordonka. 
Wymiary środka to ok 42x42 cm. Koronka ma ok. 12 cm. 


Szydełko 1,2 mm.
Kordonek poliestrowy, biały.


Brzegi lnu zabezpieczyłam klejem do tkanin a następnie obrobiłam kordonkiem. 
Po skończeniu obrus moczył się ok. dwunaście godzin i klej dał radę więc jest dobrze ;)


To jest mój pierwszy wyrób w którym łączyłam kordonek z materiałem więc jest trochę błędów.
Mam jednak nadzieję że na pierwszy rzut oka ich nie widać.

Będe dalej eksperymentować, następne materiały na obrusiki już czekają. Tylko ten leń musi sobie pójść najpierw.

Życzę miłej niedzieli i do napisania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz