poniedziałek, 24 lutego 2014

Łoś wiosenny ?

Zimy tej zimy już chyba nie będzie.
I w sumie dobrze bo wiosny każdy już chyba chce.
Mam jednak do przedstawenia jeszcze jedną serwetkę w klimacie zimowo-świątecznym. 
A może wiosnennym skoro śniegu prawie wogóle nie było?


Pokazuję ją dopiero teraz, ponieważ barała udzał w konkursie ( jednak nie wygrała ) i chociaż regulamin nic w tym temacie nie mówił, wolałam jej nie publikować do opinii publicznej.
Teraz jednak myślę że już mogę.
Wzoru nie mam, ponieważ była to modyfikacja innego, o tego:

 Zmniejszyłam poprostu o połowę i brzeg zrobiłam troszkę inaczej.
Kordonek aida. Szydełko, nie pamiętam.
Wymiar ok. 39x32 cm.

Skończyłam serwetę z końmi tylko jakoś wykrochmalić sama się nie chce złośnica ;)
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz