piątek, 2 sierpnia 2013

Kocyk dla dzidziusia na drutach.


Wreszcie skończyłam bawełniany kocyk na drutach. Wzór w misie. Na brzegach obrobiony falbanką na szydełku grubszą włóczką ale komponuje się dobrze. 


Zaczęłam ten kocyk robić w lutym, skończyłam dopiero dzisiaj. Ciężko się robiło bo bawełna dosyć cieńka, robiony na drutach 4,5mm. Na początku było też troche prucia, potem brzegi kocyka były inne niż w wersji ostatecznej na zdjeciu więc też je zmienianałam i prułam.
Trochę to trwało :) 

Wzór na kocyk w misie:

Na brzegach wzór bardzo prosty.Na szydełku oczywiście: oczko ścisłe, półsłupek, słupek, słupek podwójny, słupek, półsłupek i tak od początku. Takim wzorem wychodzi taka falbanka. 

Posiadam jeszcze wzór na kocyk w samochody lub wzór na kocyk w koty. Może kiedyś zrobię kolejny.


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz